Jerit Ikut Suka Korang


ShoutMix chat widget

Pillower

Sunday, October 3, 2010

Kejadian ini..menimpa anda x???

aku suka maruku dan merapu



Di malam yang sunyi sepi.. angin meniup galak pada malam itu..

Kedengaran keluh kesah di bilik ku..

Kedinginan malam itu tetap membuatkan aku berpeluh..

Pada mulanya..aku membiarkan saja diri ini digigit..

Aku berdiam saja..Selang beberapa minit..

'Dia' mula menunjukkan taringnya...

'Dia' menghisap pula diriku ini..

Aku berpusing ke arah kanan...kemudian ke kiri..

Dan aku tebangun seketika..

'Dia' tersentak...

Aku mula membuka mulutku...

Dan.....
.

.

.

.

.

.

.

.

.
"Woi nyamuk....tak ada orang lain ka hang nak gigit dan hisap...Dah la takda letrik..Hang boleh sedap2 nak bermaharajalela kat tempat aku...Aku ada 2 jam lagi ja nak tidoq..P la gigit orang lain..Darah aku masin...Aku baru ja ratah kicap masin tadi...





(p/s:entri merapu untuk permulaan bulan oktober)

2 comments:

Anna Boleyn said...

salam..

thanx ekk sebab sudi tinggalkan komen kat entry HLN.sory lambat balas kunjungan. busy gila baru2 ni.

hehe lukis sendiri ke tu guna software pe? style gak. hehe. ingatkan kena gigit gan han** tadi. eh dik, akak tak shout lg pasal entry yg wany buat tu. busy maa.. huhu nnti nnti yerr. dun wory akk dah bookmark da ;p


p/s : mahu kekal langsing?? jom tengok advertorial pertama anna boleyn untuk tahu rahsianya!


http://hanalovenest.blogspot.com/2010/10/rahsia-kekal-langsing-u-must-read-this.html

akuwanny said...

hehehe..xpe2...wany paham..akak dah mention yang akak buzy kn sekarang ni..hehe..its ok..
guna software adobe photoshop..
^___^

Cuci mata untuk entri yang lain

Related Posts with Thumbnails

nuff..nang...