Jerit Ikut Suka Korang


ShoutMix chat widget

Pillower

Thursday, October 7, 2010

Ra-h-Sia A-ku d-An D-ia ending

aku suka maruku dan merapu


http://www.cute-smiley.com termenung dekat port terakhir dia lepak dengan http://www.cute-smiley.com sambil memegang surat yang diberi oleh rakan http://www.cute-smiley.com sebelum http://www.cute-smiley.com bunuh diri. Melihat semula isi kandungan surat tersebut... Teringat kembali memori pertama berkenalan dengan http://www.cute-smiley.com.

http://www.cute-smiley.com : Woit..pe langgar2 ni... buta ke..

http://www.cute-smiley.com : Cori2..tak nampak...(sambil mengangkat buku2 yang bertaburan)

http://www.cute-smiley.com : Ape dia??? Coki2??? Maaf la weh... Entah pape la...(sambil tersenyum bila dengar ayat yang disebut oleh http://www.cute-smiley.com)

http://www.cute-smiley.com : Maaf ye..(tersengih macam kambing) Biar caya belanja awak makan tanda maaf dan perkenalan kita yang baru ni..

http://www.cute-smiley.com : Waa bukan nak jual mahal... tapi waa ada hal.. chow dulu...(blah camtu je)

Tetapi pada saat itu http://www.cute-smiley.com dah tertarik pada sifat kelakar http://www.cute-smiley.com

http://www.cute-smiley.com mengeluarkan surat yang sekian lama disimpan untuk http://www.cute-smiley.com

Kepada lu yang takleh sebut "S"
Waa teramat suka gaya lu yang tak cover dengan kekurangan diri lu yang xleh sebut "S"
Waa tau..kalau kita berkawan pun..lu takleh sebut "S" untuk sayang... lu boleh tukar ke huruf "C" jadi la cayang..
Lu tetap boleh kata lu cayang waa...
Waa bernasib baik sebab nama waa tak ada "S"
Tetapi kalau ada pun.. Waa tau, lu akan berusaha untuk menyebutnya kan?
Waa betul2 dah cinta sama lu.. Tapi lu tau la.. Waa perempuan.. Brutal2 waa pun..
Waa stil ada lagi malu untuk meluahkan isi hati waa ke lu.. Waa akan tunggu sampai lu luahkan isi hati lu kat waa.. Waa akan tunggu biarpun sampai lu mati pun.. Waa tetap tunggu..
Akhir kata dari waa...
Biar sayang untuk selamanya..
Biar cinta yang hanya ada di hati..
Biar rindu yang memenuhi diri..
Biar benci kian hilang dari hati ini..

Dari waa yang sentiasa tunggu lu
XOXOXO



Menitis air mata http://www.cute-smiley.com bila membaca surat yang sudah sekian lama disimpan untuk http://www.cute-smiley.com tetapi malangnya... http://www.cute-smiley.com pergi dulu ke alam lain.. Meninggalkan http://www.cute-smiley.com sendirian..

http://www.cute-smiley.com : Waa cintakan lu.. Cinta sangat.. Semalam waktu lu nak gtau rahsia lu tu.. Waa berharap sangat yang lu nak luahkan isi hati lu kat waa.. Tapi sangkaan waa meleset.. Lu hanya nak bagitau rahsia lu yang tak boleh sebut "S".. Waa dah tau dari awal kita berlanggar lagi.. Bila waa nampak lu macam hampa waa buat2 xtau.. Waa ajak clubbing.. Tapi lu plak ada hal.. Waa tak sangka lu tinggal waa dengan cara macam ni.. (menangis teresak2)

http://www.cute-smiley.com bangun untuk pergi dari situ.. Tiba2 sebuah kereta memecut ke arah http://www.cute-smiley.com dan berlanggar.. http://www.cute-smiley.com jatuh tersungkur dan seluruh badannya dipenuhi darah..Orang ramai berkerumun disitu untuk memberi pertolongan.. Di dalam kesesakan orang ramai disitu, http://www.cute-smiley.com hanya dengan sekilas pandang saja ternampak kelibat http://www.cute-smiley.com datang ke arah http://www.cute-smiley.com



Selepas itu..
http://www.cute-smiley.com meninggal dunia ditempat kejadian bersama kedua2 surat yang menyimpan rahsia cinta mereka berdua yang tidak sempat untuk diberi ketika hayat mereka masih ada.. Dua surat bergabung menjadi satu cinta yang tidak kesampaian..


5 comments:

Nieylicio Kerolicio said...

ho0o0o.. apekah?

akuwanny said...

huhuhuhu..saje2..

Nieylicio Kerolicio said...

huhu

Anna Boleyn said...

ini pengalaman cik ninie sendiri ke? huhu sadis nya.. :(

akuwanny said...

@Anna Boleynx adalah anna..ni hanya imaginasi cik.ninie je..tengah dalam mud emo time tu..bila dah emo..mula la pikir bukan2..so tercetus la cita tu..hehe.. ^__^

Cuci mata untuk entri yang lain

Related Posts with Thumbnails

nuff..nang...