Jerit Ikut Suka Korang


ShoutMix chat widget

Pillower

Wednesday, October 6, 2010

Ra-h-Sia A-ku d-An D-ia

aku suka maruku dan merapu

Situasi dimana A-ku d-An D-ia tengah berborak2 ditepi jalan raya

http://www.cute-smiley.com : Woit pe class borak sini..Night club a bro..

http://www.cute-smiley.com : Muka waa punya baik..Lu ajak g clubbing..Incaf la weh...

http://www.cute-smiley.com : Suh waa insaf...tapi sebut pun x betul... Incaf..incaf...Insaf la ngok...

http://www.cute-smiley.com : Aku cebenarnya ajak lu lepak tepi jalan ni.. Ada cebabnya..(mengeluh)

http://www.cute-smiley.com : Sebab ape plak..Waa tak paham la lu ni bro...Cite la sebab apenya...Pastu boleh lepak kelab..Waa dah dapat dengar aura2 lagu2 techno...hahahaha...

http://www.cute-smiley.com : Aku ni tak leh cebut huruf celepac "R"..

http://www.cute-smiley.com : Huruf ape selapas "R"??? Aku sekolah takat darjah 6 je.. Pastu aku tuang sekolah..

http://www.cute-smiley.com : Complicated betul kalau ctory dengan budak yang tak cekolah ni... Meh cini... Aku nak lukic huruf tu... Tengok betul2.. Kalau lu kata tak belajar melihat gak.. Aku pun tak akan paham macam mana lu boleh belajar bercakap.. Toyol ke ape lu ni...

http://www.cute-smiley.com : (Melihat ke arah http://www.cute-smiley.com yang sedang melukis huruf
selepas "R")


http://www.cute-smiley.com : Tau tak huruf ape ni???

http://www.cute-smiley.com : Kenapa dengan huruf tu??? Waa tengok elok dah lu lukis... Siap ada corner2 lagi.. Tak sangka lu ni kreatif kan.. Ok, jom clubbing...

http://www.cute-smiley.com : Lu g dulu k.. Waa ada hal..

http://www.cute-smiley.com : Ikut lu la... Waa chow dulu..


Esok harinya..http://www.cute-smiley.com ditemui bunuh diri di bilik tidurnya.. Dan ada sepucuk surat disebelahnya..

"Kepada orang yang terakhir waa jumpa..apecal lu bengap cangat...Waa penat2 lukic huruf tu.. Cupaya lu paham.. Rahcia waa... Waa nak lu corang paham dah cukup... Waa taknak orang lain.. Waa..Cebenarnya..Cayang sama lu..Cinta dekat lu..Tapi cayang...Lu tak paham ici hati waa..Waa teramat cedih cehingga tak terkata..Walaupun waa tak leh cebut huruf celepac "R".. Tapi perkataan "Sss..ayang" leh ditukar menjadi Cayang.. Waa cuba yang terbaik untuk menyatakan hacrat cayang waa ke lu... Waa nak luahkan ici hati waa dekat lu cebenarnya..Tapi cara lu.. Waa dah paham.. Ceandainya lu terima curat ni.. Waa dah tak dicici lu.. Cekian..."

Yang Mencintaimu Celalu..
XOXOXO



p/s: next entri http://www.cute-smiley.com selepas dapat surat tu

2 comments:

Anna Boleyn said...

mana satu laki mana 1 pempuan ni.. errrkk konpius dah

akuwanny said...

@Anna Boleynyang ijau tu perempuan..yang putih tu lelaki..
terbuat anna konpius plak..kihkihkih..

Cuci mata untuk entri yang lain

Related Posts with Thumbnails

nuff..nang...