Jerit Ikut Suka Korang


ShoutMix chat widget

Pillower

Monday, October 4, 2010

For me sis?? Tank-kayu-so-mach

aku suka maruku dan merapu

Pukul 9 lebih malam tadi.. Adik Cik.Ninie selamat sampai dekat teratak umah kita orang..
Dia baru tamat sem 1 dekat asasi puncak alam..
Dah blik..lepak2 kat ruang tamu jap..Dia pun bawa kuar la khazanah yang dia nak bagi kat kita orang..
Cik.Ninie ingat dapat satu je la..sebab pesan satu je barang kat dia..
Last2 dapat la 3 benda..
Mula2 muka cam kerek je..
Pastu senyum sampai ke telinga..
Yang xleh blah..Tu hadiah ari jadi Cik.Ninie..
Tapi..awal sebulan laa...
Hukhukhuk..
Xpe la..Cik.Ninie terima dengan kaki yang terbuka..eh salah..dengan hati yang terbuka..
Hehehe...



Loket love tu tak temasuk..tu loket yang Cik.Ninie punya bff yang bagi..hadiah time belajar kat poli dulu..Thanks atin..




Tank-kayu-so-mach ye adik..
Love you sis...

Topup (gambar sendiri2,hadiah dari adik

2 comments:

Anna Boleyn said...

waaaa...comelnya socks tu!! best dia dpt hadiah.:)

akuwanny said...

@Anna Boleyntu la yang pertama dan terakhir pakai socks tu...rasa sayang nak pakai..sebab comel sangat2.. ^__^

Cuci mata untuk entri yang lain

Related Posts with Thumbnails

nuff..nang...