Jerit Ikut Suka Korang


ShoutMix chat widget

Pillower

Tuesday, October 5, 2010

Anti Pink?????

aku suka maruku dan merapu

Dulu...Aku Anti Pink...

Dulu..Bila nampak barang kaler Pink..
http://www.cute-smiley.com

Dulu..Bila tersentuh barang kaler Pink..
http://www.cute-smiley.com

Dulu..Bila kawan sebut kaler Pink..
http://www.cute-smiley.com

Allah itu Maha Adil..
Membuka fikiranku yang tak matang dan menilai sesuatu dengan lebih positif
Aku mengadilkan diri untuk meletakkan kaler pink menjadi suatu kaler yang aku cuba hindari selama ini menjadi kaler yang aku minati...

Sekarang...No more Anti Pink...
Sekarang..Bila nampak barang kaler Pink..
http://www.cute-smiley.com

Sekarang..Bila tersentuh barang kaler Pink..
http://www.cute-smiley.com

Sekarang..Bila kawan sebut kaler Pink..http://www.cute-smiley.com

So..jangan la anti menganti ni...nanti akan membaham diri sendiri..hahaha..


Amacam..anti pink dulu..sekarang pinky girl..hahaha..


4 comments:

nini_uniey said...

me too xminat pink.. tp suka kaler pink .. haha...cmana tu... buktinya... tgokla blog.. tetiba jadi pinky girl...

Zainul Arifin Ramli said...

sebab kaler pink memang amat sesuai dengan golongan perempuan. :)

akuwanny said...

auni:hahaha..betul3...sistem kat otak dah updated rasanya..hehe
zainul:setuju3...hehehe..

Anna Boleyn said...

heheh betol betol. :) cakap tak suka tak suka, nnt lm2 blh jd tersuka plak. :)

Cuci mata untuk entri yang lain

Related Posts with Thumbnails

nuff..nang...