Jerit Ikut Suka Korang


ShoutMix chat widget

Pillower

Wednesday, October 20, 2010

Projek baik dari Ben Ashaari.. ^__^

aku suka maruku dan merapu

baru je masuk pejabat..blogwalking jap sebelum buat keje2 ni..kena cuci mata jap..
singgah blog abg ben..
dia ada buat projek baek punya cilok...hehe..(ok ayat cilok tu aku pandai2 tambah..dekat blog abg ben tak ada tulis tu k)

Abg Ben ada buat suai kenal untuk blogger baru..
Cik.ninie kategori blogger baru juga k..
Baru nak bertateh2 ke dunia blogger ni..
FYI...adik cik.ninie sendiri ada blog sebelum cik.ninie..
Bayangkan bertapa kesiannya kat cik.ninie ni kan..kihkihkih..
Berbalik kepada pangkal jalan..
Sesiapa yang kategori blogger baru..singgah la sana tinggalkan url korang k..
Terjah la blog abg ben k..

2 comments:

Anna Boleyn said...

ben ashaari mmg rajin tlg blogger baru. :)

akuwanny said...

@Anna Boleyn betul3... sebab tu suka terjah blog abg ben.. hehehe..macam2 ada.. macam blog anna.. ^__^

Cuci mata untuk entri yang lain

Related Posts with Thumbnails

nuff..nang...