Jerit Ikut Suka Korang


ShoutMix chat widget

Pillower

Tuesday, September 21, 2010

totally hate this things!!!!


Kenal tak ape benda kat atas tu...ya..itu LIPAS a.k.a cockroach...Aku totally hate that things...Kenapa aku benci sangat lipas...apa salah lipas sampai aku benci gila2 dekat binatang kecik yang boleh terbang tu...Dekat sini misteri aku tak suka lipas akan terbongkar....

OK...Lipas serangga merosakkan hidup aku je kalau terjumpa @ terlintas dekat depan aku...
Aku infiniti mengatakan yang aku tak suka serangga ni....Kalau lipas lalu je kat kaki aku,1 minit kemudian kaki aku akan merah2 dan mula la gatal2...Kalau lipas cam nak terbang je kat arah aku...kepala aku akan ter automatik pening..dan yang paling x boleh blah...lipas boleh buat aku menangis(alamak cam tbocor rahsia la plak).Kalau terjumpa je makhluk kecik ni...Perkara yang akan aku buat...

1)http://www.cute-smiley.com (geli tahap gila2)



2)http://www.cute-smiley.com (nak bunuh2 je lipas 2)



3)http://www.cute-smiley.com (dah jumpa jalan penyelesaian)

guna la shieldtox...hahahaha


4)http://www.cute-smiley.com (teramat la suka hati..sebab dah berjaya bunuh lipas..)

Motifnya disini..macam kes bunuh orang la plak dengan ada motif2 ni..Kekalkan kebersihan dirumah anda...hahahaha...umah aku bersih ape..cam x leh caya je motif ni...dan kenapa aku guna motifnya plak..sepatutnya kesimpulannya...kahkahkah...kalau dah jumpa lipas..begini la jadinya aku...



http://www.cute-smiley.com

macam orang gila je aku kalau jumpa lipas


(credit untuk google & cute icons)

2 comments:

Faizal said...

nk bg lipas nnti ni hadiah hri jd

akuwanny said...

bagi la...report kat bos bagi F baru tau...hehehe..(gurau je..)

Cuci mata untuk entri yang lain

Related Posts with Thumbnails

nuff..nang...