Jerit Ikut Suka Korang


ShoutMix chat widget

Pillower

Thursday, September 23, 2010

Surat Untuk Mr.Lappo

aku suka maruku dan merapu


Dear Mr.Lappo,
Kenapa antara kita berdua perlu jadi macam ni..
Apa salah ninie???
Apa yang ninie dah buat sampai Mr.Lappo marah kat ninie...
Kenapa??? Kenapa?? Kenapa??
Di saat ninie perlukan Mr.Lappo...
Mr Lappo tinggalkan ninie terkapai2 di dunia yang Mr.Lappo ciptakan untuk ninie...
Kejam sangatkah ninie ni???
Ninie cuma perlukan masa untuk baiki hubungan kita berdua...
Bukannya ninie nak tinggalkan Mr.Lappo..
Tapi tak sangka...
Mr.Lappo dah salah paham dengan perbuatan ninie ni..
Harap Mr.Lappo paham..
Semua benda antara kita berdua amat penting dalam hidup ninie..
Jatuh bangun ninie...
Suka duka ninie..
Mr.Lappo sentiasa ada..
Dengan Mr.Lappo sajalah ni berani nak mencarut,maki hamun depan2..
Please Mr.Lappo don't make crazy things..
I just need my privacy..
Just go to that guy ok...Dia sajalah harapan ninie...
Harap Mr.Lappo berbaik2 dengan dia k...
Walaupun sedih...
Mr.Lappo perlukan rawatan dengan segera...
Mr.Lappo perlu formatkan diri Mr.Lappo..
ninie dah tak sanggup nak marah2 depan Mr.Lappo
I need to finish my work quickly..
Benarkan la diri Mr.Lappo diformat ok...

Mr.Lappo buat perangai di saat2 genting

Mr.Lappo merajuk

Dah bersedia untuk format
Terima kasih Mr.Lappo..
Jasa Mr.Lappo sepanjang kita bersama..
Amat ninie hargai..
Sayang Mr.Lappo sangat2..
Dari ninie kepunyaan Mr.Lappo


glitter-graphics.com

2 comments:

Anna Boleyn said...

cess cess..ingat kan bf td upe nye labtop. bese org panggey lappy. tu yg x ley detenc nm lappo. nice nice :) smga lappo pulih spt sdia kala. :)

akuwanny said...

hehe..yang nak tolong formatkan tu baru bf ninie..hehe..saja nak len skit dr org..anyway thanks k..smoga Mr.Lappo pulih bila dapat komen dr Hana.. <3<3<3

Cuci mata untuk entri yang lain

Related Posts with Thumbnails

nuff..nang...