Jerit Ikut Suka Korang


ShoutMix chat widget

Pillower

Wednesday, September 22, 2010

Kalau anda nak x jadi maid??

Kenapa tajuk aku macam kerek je..
OK..Stop..Aku memang kerek...puas ati...
Aku nak gak post...
Terjadinya perbualan ini antara aku dgn Mr.Lappo

Mr.Lappo : Nini,kalau ang nak tak jadi maid??
Aku : Oish..nak la..http://www.cute-smiley.com . Lebih2 lagi kalau ada pakwe ensem macam dia ni..

Ensem kan????

Hahaha..kantoi dah aku...yes...aku suka merapu nak cite pasal anime ni...Anime kaichou wa maid sama...Dalam english The Student Council President is a Maid. Hehehe..first time bila aku tengok anime ni dekat Animax Astro..Aku dah macam..OHH...WooooW....WhatTheBest..OMG...macam2 lagi ayat yang merapu keluar dari mulut kecilku ini..hahaha...Masa aku tengok anime ni..time tu dah episod 5...So..dengan gelojohnya http://www.cute-smiley.com..malam tu..aku terus cari dekat youtube..alamak...nak tunjuk video anime ni..tapi youtube kat tempat aku LI ni kena be-lok la plak http://www.cute-smiley.com...Xpe..nanti ada masa len..aku tunjuk...hihihi..

Anime ni pasal presiden sekolah menengah seika jadi maid dekat Cafe Latte...layanan kat cafe tu Terbaik habis la..kalau la ada kafe macam tu..Presiden tu nama dia Misaki Ayuzawa...kenapa watak katun girlz anime yang aku minat sumenya garang2...hehe..dah memang taste aku..Dekat sekolah,dia presiden yang teramat garang,b'dedikasi,dan teramat2 la melindungi girl kat sekolah tu...Pada awal2 cite ni..budak2 laki kat sekolah tu macam buli budak perempuan..Tapi bila Misaki ni ada..budak laki dah tak buat macam tu..Dia org dah tolong antara satu sama lain..Mana nak hot cite kalau tak ada hero kan..Hero dia..Guy yang aku tunjuk awal2 tadi..Hensem kan??? http://www.cute-smiley.com Baik cakap hensem...kalau tak...aku paksa korang cakap..hahaha...Nama dia Usui Takumi..Dia saja yang tau rahsia Misaku jadi Maid ni..Sejak itu,Usui selalu ada saja disisi Misaki..Memang aku selalu tunggu orang upload kat Youtube..pastu tiap ari isnin pagi aku tengok kat pejabat..Cam kerek je aku ni..Org keje..aku tengok anime..hehe..minggu ni minggu terakhir anime tu...So..pasni,boleh buat keje macam biasa kot..Sedihnya..anime tu dah nak habis...waaaaa....http://www.cute-smiley.com(kenapa mesti habis..)

Ok..la...cukup setakat ni je aku merapu.. Ni ada sedikit sebanyak gambar dia orang aku amik dari google..topup untuk google dan orang yang upload gambar ni kat tmpat upload korang... Kalau korang minat manga..korang boleh layan komik2 dekat Manga2u








No comments:

Cuci mata untuk entri yang lain

Related Posts with Thumbnails

nuff..nang...