Jerit Ikut Suka Korang


ShoutMix chat widget

Pillower

Sunday, October 24, 2010

Just tutorial ringkas.. ^__^

aku suka maruku dan merapu

Sementara ingatan masih kuat..
Ilmu masih ada..
Tak perlu kedekut untuk berkongsi..
Betul x????
Baik setuju...
Grrrrrr.........

^__^

Ape la cik ninie ni...
Dah tak betul kot..
Hehehe..

Just tutorial ringkas..


Video yang teringkas pernah cik ninie buat...Oh tidakkkk...lecture jangan marahkan saya...hohohoho..
Sekian..Terima kasih... ^___^

2 comments:

Anna Boleyn said...

haha ini tutorial untuk sape kah? ishh~menda senang camtu pon tak boley buat. mauhahahaha thanx cik ninie.. ee tak sabar nak review ur blog!! tp tp..... tunggu lepas minggu depan boleh tak?? minggu terakhir kuliah ada macam2 hal.

akuwanny said...

@Anna Boleyn hohoho..untuk sesiapa yang perlu kan pertolongan.. hehe.. cik ninie tolong yang mana patut je.. boleh aje... study come first ok.. gudluck... ^___^

Cuci mata untuk entri yang lain

Related Posts with Thumbnails

nuff..nang...