Jerit Ikut Suka Korang


ShoutMix chat widget

Pillower

Sunday, October 10, 2010

Huruf N dulu @ Huruf P dulu..hmmm..

aku suka maruku dan merapu

Dah 2 ari Cik.Ninie tak dapat nak haperdate blog ni...Ari jumaat ada hal..ape hal tu..nanti dah selesai hal tu..Cik.Ninie kasi tau..Hari sabtu plak badan buat hal..lemah semacam je...tapi arini dah ok selepas makan ubat..hoorayy..

Ok..Huruf N dulu ke @ Huruf P dulu..Hapa ke benda yang Cik.Ninie nak merapu hari ni sebenarnya ek..
Actually..Ni pasal bun yang ibu Cik.Ninie buat..hehe..maksudnya nak makan yang huruf N dulu ke @ huruf P..kuang3...









Itu la kisahnya...hehe..last2 Cik.Ninie makan huruf N dulu...
Kenapa huruf N dan huruf P..
N ofcos untuk Ninie..
*P plak...bro lu nak waa post nama lu ka bro...kalau tak nak..waa tak post..hahaha...
*=ayat diatas adalah contoh yang tak baik untuk semua orang..Sila jangan tiru cara percakapan diatas..Terima Kasih)

6 comments:

nini_uniey said...

cik ninie kreatif ... wink3

akuwanny said...

@nini_unieymekasih ye...hehe..

mizzura said...

saya nak huruf alif boleh?

akuwanny said...

@mizzurakena buat huruf A la macam ni..hehe..boleh je..nanti kalau ibu Cik.Ninie buat lagi..Cik.Ninie akan selitkan gambar huruf A tu k.. ^__^

Anna Boleyn said...

heheh comel comel bun yang mak cik ninie wat. nampak macam sedap tu. nak sikit boley? ;p

akuwanny said...

@Anna Boleynboleh..singgah la kelantan k..hehe...kalo cik ninie pos..takut basi plak.. ^__^

Cuci mata untuk entri yang lain

Related Posts with Thumbnails

nuff..nang...