Jerit Ikut Suka Korang


ShoutMix chat widget

Pillower

Sunday, August 22, 2010

kisah besaq skit..

Ok...sambung blik kisah aku besaq ckit...
besaq tu maknanya time aku sek. rendah..pastu menengah..
ok..aku sekolah rendah dekat sekolah kebangsaan bayan baru...
Ni la sekolah aku...
Dia org dah bnyak renovate sekolah ni...kenangan still ada lagi...kalo time perhimpunan akan nyanyi lagu Negaraku,Pulau Pinang,Lagu sekolah..hehe..
Aku masuk kelas 1Biru..pastu 2Biru,3Biru,4Biru...then terlepas 5Merah...hahaha..dah biru2 sgt rkod aku pastu cm jeles skit kena lak merah..hahaha..ink pen cikgu dh hbs kot..sbb tu guna ink merah...masuk la kelas 5Merah..naik darjah 6..keputusan agak "mberansangkan" masuk la 6Ehsan...wawawawa..(kelas corot sbnrnya,,,) Sedih gak la..masuk kelas corot..tp kelas corot senang skor...hehe...
Aku jadi penolong ketua darjah time 2..mmber aku Shabila jd pengawas, Nuraini jd pengawas perpusatakaan..ni la bestfren aku dlu time rendah...shabila still contact..nuraini entah hilang kemana..hehe..time2 ni aku skor matematik je..xtau knpe...keputusan time UPSR...hahahaha....2A je... tp seperti biasa...terima kasih kepada cikgu2 dekat SKBB..jasa mendidik kami adalah anugerah Allah y diberikan kepada cikgu untuk memimpin kami menjadi insan y berguna...TERIMA KASIH CIKGU!!!...
Wah...pnt la...japg smbung lain..nk bt keje jap..chowcincow...

No comments:

Cuci mata untuk entri yang lain

Related Posts with Thumbnails

nuff..nang...