Jerit Ikut Suka Korang


ShoutMix chat widget

Pillower

Sunday, August 22, 2010

kisah aku kecik..

Salam dan selamat pagi... :)


Ini kisah aku...


dulu time tadika..aku punya kawan...bnyk kwan2...hehehe


aku tadika dekat tadika islam kat usm..time tu baju tadika aku kaler ungu..sekarang ni dia org dh tukar kaler dh..xtau la kenapa..ungu tu dh cntik ape..hehe


X kisah la..



Mcm ni la aku dulu2...happening... :p

Time tadika..aku ni nakal kot...suka lari sana lari sini..panjat sana..panjat sini..hehe..pas habis tadika..aku dihantar mengasuh plak kat atuk aku(mak kepada kwan ibu aku,aunt.nufu)..
Dekat umah asuh..aku ada "abg" tp bukan abg betul pun..nama dia apit..dia lg nakal dr aku...dia suka gak buli aku...tp sekarang ni..dh lost contact..masing2 dh besar...harap2 dpt contact dia lg..cam sedih la plak..ok tukar mud...

Time tadika..aku msuk nasyid...hehe..lawak plak..buat persembahan time majlis penyampaian sijil..best3 time tu...thanks kepada ustaz n ustazah kat c2..jasa ustaz n ustazah mengajar kami akan dikenang selalu...

Aku time kecik..sorang je mula2...pastu 4 tahun kemudian..dtg la si comel ni.. Nama dia Nur hadaina..nak tayang muka kecik kita org..kena crik blik khazanah2 lama..hehe...dia la tman aku ketika kecik..kami nakal sma2..main sama..dan aku ada jiran y selalu main bersama kami..nama dia org daniel dgn michael..kami akrab...hehe..pastu..dia org pindah..sedih betul..dh x ada kawan nk men sama2...

Pastu....aku meningkat usia.... sambung plak kisah aku besar ckit...

No comments:

Cuci mata untuk entri yang lain

Related Posts with Thumbnails

nuff..nang...