Jerit Ikut Suka Korang


ShoutMix chat widget

Pillower

Sunday, August 29, 2010

aku dan praktikal..

ok la..pagi2 ni nak cite pasal praktikal..
aku praktikal kat USM.. dekat bahagian PPSK(Pusat Pengajian Sains Kesihatan)..
aku ditempatkan dekat makmal informatik...


Ok..tu pintu masuk tempat aku praktikal..tak boleh nak masuk lagi..sebab aku x ada kunci nak buka pintu tu..kalo aku wondergirl..dah lama aku pecahkan pintu 2..x yah pkai akses kad pun xpe..senang sikit nak masuk kalo lupa bawa kad..hehe


agak sepah sikit..tapi xpe...bukan kena kemas pun..



k...dah dekat dengan tempat aku nak duduk ni..hehehe...jeng3...


wawawa...tempat aku keje..hehe..

ni aku..hehehe..comel tu..20/100 kot..hehehe..kat tempat keje aku ni..aku ditemani sorang staf perempuan..aku panggil dia k.na...keje aku kat sini..buat sistem pasal student nak amik test untuk kerjaya diri...aku buat guna dreamweaver dgn xampp..budak sains komputer ni..kena bnyak men dengan komputer je la..harap2 aku x kawin laki komputer sudah la..

setakat tu je la cite aku dan praktikal...semoga dapat blogging lagi pasni..aku budak baru belajar...

(gambar : mine , google)

p/s: hidup ini penuh dengan pancaroba..kadang-kadang kita di atas..kadang-kadang kita dibawah..tapi ketahuilah..Allah itu sentiasa tempat teratas di hati kita..

No comments:

Cuci mata untuk entri yang lain

Related Posts with Thumbnails

nuff..nang...