Jerit Ikut Suka Korang


ShoutMix chat widget

Pillower

Wednesday, February 16, 2011

Wak..wak...bocor tu...

aku suka maruku dan merapu

stoly moly ini hanya rekaan atau keciplakan yang dah aku tak ingat ada ke tak stoly ni...


Gua bila petang..gua suka lepak tempat ada banyak orang. Sebab gua suka usha orang...Lebih spesifik lagi...awek la... mana tau usha punya usha..lekat ke... kuang3... bertapa setan punya pikiran tu...


Mata melilau2 melihat makhluk Allah yang paling seksi...


Dan2...lalu seorang wanita...mana tau..jodoh aku ke???


Tapi bila aku usha elok2...macam ada something wrong je dengan wanita tu...
aku perhati lagi...
la...patut la...bocor rupanya....
aku pun tegur la wanita tu....

"Wak..wak...bocor tu..."

Tak pasal2...


Bengong aku sebentar bila kena lempang....
Lepas dah ok sikit...aku pun terus buat muka tak bersalah..dah memang aku tak salah k..

"Apesal awak lempang saya???"

Dengan rasa bagusnya dia jawab..

"Mata awak tu memang galakkan...sampai camtu sekali awak tengok perempuan"

Aku senyum...

"La...mata saya salah apanya...dah memang betul bocor...tu..."
Aku pun terus je tunjuk...dashat kan aku ni...


Ape lagi...dengan pipi dah merah...berlari terus perempuan tu...
Aku....aku macam biasa..terus mengusha awek lagi...


topup pix google n aku

2 comments:

Nieylicio Kerolicio said...

ni cite sorang lelaki kan?

akuwanny said...

yup..cite seorang lelaki...hehehe.. ^__^

Cuci mata untuk entri yang lain

Related Posts with Thumbnails

nuff..nang...