Jerit Ikut Suka Korang


ShoutMix chat widget

Pillower

Friday, February 18, 2011

JOM SERTAI BLOGLIST IR @ BLOG LEBAH

aku suka maruku dan merapu

hari ni..cik.ninie agak rajin menerjah sana sini...
hehehe..
so terjumpa la blog IR
dia buat bloglist terbuka...
cik.ninie nak join...
hehehe..



ok...nak mula review dah ni...
blog IR nampak sangat menarik dimata cik.ninie...
dan dia jadikan gambar kartun lebah sebagai banner dia...
Entri2 dekat dalam pun menarik...cik.ninie ni...silent readers je..
nak komen macam segan je pulak...
dan tak lupa juga..kita boleh jadi salah satu geng lebah comel kat situ...
so..cik.ninie rasa cik.ninie comel...join la geng lebah comel tu...ye dak...
e2 je yang nak direview n godek2...
^__^


nak join dekat sini k..
can-cin-cau...

1 comment:

Novelgurl said...

Salam terjah dari blog IR

Cuci mata untuk entri yang lain

Related Posts with Thumbnails

nuff..nang...