Jerit Ikut Suka Korang


ShoutMix chat widget

Pillower

Thursday, February 24, 2011

Ada saja tapi takleh guna..Tak Ada Guna La Gak!!!

WTH (What the hotak) is going in here...

Ni bukan sesi merapu...ni sesi mengharu biru kan life aku..(tak la haru sangat pun)
Katakan korang tunggu bas...Pastu masa pulak tak mengizinkan korang bertenggek @ menapak kat stesen bas tu...Contohnya macam korang dah lambat nak g kelas, g kerja, g mesyuarat @ g mana2 la yang seangkatan dengannya..

Korang naik bas..mesti la korang akan pilih yang paling dekat dengan loceng,supaya mudah korang nak tekan bila dah nak dekat sampai ke destinasi korang...
Pernah tak situasi ini terjadi pada anda...
Alang dah nak dekat sampai...korang tekan loceng bas...tak ada bunyi...
Apa yang korang buat?????

1)Korang hantuk kepala korang dekat loceng tu???
2)Korang buat muka incrdible hulk...???
3)Atau korang buat muka mengharap ada orang tolong tekan kan???
4)Bagi yang tak baran, korang tunggu je harap2 driver bas tu akan berhenti dekat destinasi korang...


E2 la yang nak aku katakan...Ada saja loceng tapi takleh guna... Memang tak ada guna la gak kan...Ada loceng tu untuk memudahkan pengguna bas..Tapi ni dah menyusahkan je pulak...
Harap lepas ni...loceng2 yang ada dekat bas boleh la digunakan dan bukan dijadikan hiasan semata2.... Kita tak nak nyusahkan orang..tapi bila diri kita susah...akan melibatkan orang lain turut tersusah bersama2 kita...

2 comments:

Nur Farah Hani said...

kalo fara if memang harus kena turun jugak.. so fara akan jerit... stopppppppppp... heheh! pernah dibuat.. ;p

akuwanny said...

farah: hehehe...pernah gak wanny buat camtu...siap dengan tangan2 lagi...nak cepat punya pasal..tak kira dah malu ke tak... ^__^

Cuci mata untuk entri yang lain

Related Posts with Thumbnails

nuff..nang...