Jerit Ikut Suka Korang


ShoutMix chat widget

Pillower

Friday, February 11, 2011

Aku tak kira...aku nak tulis gak...

aku suka maruku dan merapu


Betul ape tajuk di atas tu...
Cik.ninie tak kira..nak tulis juga..
nak tulis apa...


Selamat menjalani cuti pada hujung minggu semua...
hehehe...


Penat berjalan tak hilang lagi..
cik.ninie g merayau kat mana???


cik.ninie merayau g quensbaymall..
hahahaha..


bukan merayau sebarang merayau..
saya merayau untuk keperluan diri..
merayau saya bukan untuk buat kacau..
hanyalah sekadar untuk bersendiri...


opssss...berpantun plak..
hehehe..
meh nak tunjuk barang2 keperluan tu..





Apela cik.ninie beli ni kan...
benda merapu je..
hahaha..
dah memang cik.ninie suka merapu kan..
hehehe..
cuma yang tang secret recipes tu je bukan cik.ninie punya..
tu untuk dua member cik.ninie merangkap adik2 pada cik.ninie..
besday dia orang dalam bulan ni kan..
so buat musang reyna dan juga muna..
selamat meningkat usia..
akak sayang korang...

eh...dah3...lebih plak menaip ni..
cik.ninie nak g tengok cite detektif conan movie 14..
yang da latest...
sanggup beli sebab tak sabar nak tengok..

can-cin-cau

2 comments:

cik pulau said...

cik ninie tak yah risau...
petang tadi puyn cik pulau merayau ke alamanda..
mencari barang keperluan..
jajan2 tu memang faveret cik pulau..
mamee tu pun cik beli tadi. lalala~

akuwanny said...

hehe..yeke...
ingtkan cik.ninie je y beli bnda2 cmtu...
kita 1 geng..

Cuci mata untuk entri yang lain

Related Posts with Thumbnails

nuff..nang...