Jerit Ikut Suka Korang


ShoutMix chat widget

Pillower

Thursday, January 6, 2011

MEREKA KATA..


aku suka maruku dan merapu
Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia buat para blogger..
Segmen ni memang bagus untuk mengenali blogger lama @ baru..
Terima kasih buat Abg.Ben yang tidak jemu2 membuat segmen yang cukup menarik ini..
Pada permulaan 2011 ini..marilah ramai2 saling terjah menerjah blog yang lama @ baru dengan lebih kerap lagi...
Lebih banyak blogger baru yang muncul..lebih banyak pengetahuan yang dapat kita kumpul dan kongsi antara satu sama lain..
Sekian...
(cukup ke tak 100 patah perkataan tu ek dah tak tau nak merapu ape..)
p:s hari ni lecture BI macam tau2 je yang cik.ninie ada blog..kena buat satu esei.. blogging a hobby @ lifestyle

1 comment:

Abhamz said...

salam, singgah sini n tertarik dgn segmen BA...

Cuci mata untuk entri yang lain

Related Posts with Thumbnails

nuff..nang...